4 sept. 2011

Zile Racoroase

Cum am venit de la mare m-am intalnit cu toamna. Nu mai pot sa visez la rochite vaporoase, usoare...brrrrr...urmeaza rochite cu maneci lungi, paltonase, captuseli pufoase si calduroase.

Totusi rochita Inger e preferata mea deocamdata, asa incat am o versiune cu maneci lungi. Mai mult de atat, pentru iarna, mi-a trecut prin gand sa-i dublez pieptul, manecile si chiar captuseala poalelui cu o vatelina din bumbac (am avut o retinere s-o folosesc la paturici si-o pastrez pentru lucrusoare mai speciale).




3 comentarii:

Irina Tenovici spunea...

te rog frumos, imi poti spune unde ai gasit vatelina din bumbac? eu am gasit doar din material sintetic. multumesc

Khrisu spunea...

Mi-am procurat-o din anglia, dar din cate am auzit ar fi acu si in ro, un magazin online.. nu stiu sa-ti zic adresa. Cum o gasesc o sa scriu aici.

Anonim spunea...

Un pret?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...