28 feb. 2011

Scufita Rosie

Asa mi-am imaginat-o eu.
























De ceva timp am in dulap un material care mi s-a lipit de suflet, nu m-am indurat sa-l tai pana acum. Desi este pentru patchwork, un poplin imprimat import japonia, eu am indraznit sa-l folosesc pentru rochita asta de scufita rosie. Este pentru fi-mea cand o mai creste, pentru ca nu ma indur sa ma despart de ea. N-am facut-o pe masura ei pentru ca e prea energica sa-mi stea la dispozitie pentru probe, asa incat am folosit bustul din dotarea proprie, care, dupa cum se vede, e de marime mai mare. So :D

Manecile,sortuletul si poalele rochiei le-am brodat cu masina mea super-minune, un design din memoria ei, plus 2 cusaturi decorative facuta ce ac dublu si fireste, doua fire de culori diferite (rosu si galben).
Scufita si sortuletul sunt quiltuite, evident, ca nu am putut sa nu strecor tehnica asta si in proiectul de aici.


Scufita are 3 componente principale, le-am croit si quiltuit pe fiecare independent, apoi le-am unit si finisat cu niste bentita (bias) facuta de mine.
Am lucrat-o din materiale de foarte buna calitate: sifon alb bumbac, poplin imprimat japonez.

2 comentarii:

FPGA spunea...

Super!!! Mai ca-mi vine sa fac si-o fetita sa o pot imbraca cu asa ceva ;;)

Khrisu spunea...

Multumesc!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...